کاش اینطوری نمی‌شد


حتما تا به حال براتون پیش اومده که منتظر اتفاقی باشید که قراره بیفته. وقتی دربارش فکر می‌کنید حالت‌های مختلفی رو ازش تصور میکنید که هیچ کدوم مثل همدیگه نیست.اما هیچ وقت فکر نمیکنید که اون اتفاق طوری بیفته که دیگه هیچ شیرینی درش وجود نداشته باشه.طعم گسش گلوتون رو  بسوزونه و حس کنید کاش هیچ وقت اتفاق نمی‌افتاد.

 نمی دونم نوشتنش تو این صفحه کار درستیه یا نه.اما اینقدر رو دلم سنگین بود که فکر کردم دربارش بنویسم.شاید کمی آرومم کنه.شایدم نه.

می‌دونم خیلی مبهم نوشتم اما بیشتر از این نمی تونم دربارش توضیح بدم.فقط خواستم کمی سبک شم.امیدوارم درک کنید.


پ.ن

-نوشتن از چیزایی که باعث ناراحتی و دلخوری آدم می شه خیلی کار سختیه. البته به  طور کلی حرف زدن  برای من  خیلی کار  شاقیه. چیزی تو مایه‌های آپولو هوا کردن(قابل توجه بعضیا).

-امسال هم تموم شد و ما اندر خم یک کوچه‌ایم.

-تازه، عید آمدو ما قبا نداریم.


آگهی بازرگانی:

-کارمند ساعتی چینی رسید.با قرارداد ۲۰ساعت در ماه و قابلیت ۲۰۰ساعت کار بدون استراحت، بسیار پرکار .کم توقع ،بدون غر زدن و با حداقل  دستمزد. (قابل توجه اداره های دولتی.به خصوص موسسه ف.ه )




نظرات 7 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:25 http://atkh.blogsky.com

نرم نرمک می رسد اینک بهار
ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
(فریدون مشیری)

عیدتون مبارک

.:: علی ::. چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:54 http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

دست خیال جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:24 http://dastekhial1.blogsky.com

تا قبل از وقوع میشه حالتهای مختلف رو پیش بینی کرد و تلاش کرد که اگه بشه به سمت مسیر مورد نظر حرکتش داد اما وقتی اتفاق افتاد دیگه نباید بهش فکر کرد فقط باید ازش تجربه کسب کرد.
***
پیشاپیش سال سبز صبر و استقامت مبارک.

ممنون از نظرتون
سال خوبی رو براتون آرزو دارم

سحربانوی سابق دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 http://saharbayati.blogspot.com

دوستم تو شد یه بار رو راست بگی چی شده ؟؟؟؟؟؟؟
باید ببینم ات این جوری فایده نداره از سفر برگشتم خدمت می رسم راستی اس ام اس تبریک هم نمی یومدا وگرنه من بی ادب نیستم

خداییش نه:))
منم دلم میخواد ببینمت.
عیدت مبارک.اس ام اس منم نمیاد.

فرهاد دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:39

سلام. سال نو مبارک.
من که نفهمیدم منظورتون چی بود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

سلام.
سال نو مبارک.
من که گفتم نمیتونم بیشتر توضیح بدم.نوشتم که دلم آروم شه همین.

masi جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 http://sporty-girl.blogsky.com

کاملا درکت می کنمممممممممممممممممممم

ممنون

رضا(رئیس) یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:15

سلام. توی اداره‌ها مگه آدم پرکار و بدون استراحت هم پیدا می‌شه ؟!ما که ندیدیم. آدرس بدین تا جهت استخدام در بهترین‌ ارگان‌ها با بهترین حقوق استخدامشون کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد