دیوار خانه ام،
دیوار خانه ام ترک خورده،
از سوزِاین تابستانِ سرد
مرهمی بیاور،
پیش از آنکه
بریزد!

نظرات 63 + ارسال نظر
* یاس سفیدم * چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 http://yasesefid.blogsky.com

* و امروز این تو هستی که دنیای دیگری را خواهی ساخت *

رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد
چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟

جناب حاج آقای مشکل گشا چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:57

آخه برای چی؟ مگه چی شده آخه؟ اصلا کجای این تابستون سرده؟ ما که تا میشد پختیم!!!! حالا نگفتی چی قراره بریزه؟؟

کدوم حاج آقا؟
دیوار خانه ام

تالار گفتمان دید و بازدید چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:16 http://www.didobazdid.com

سلام
تبریک میگم امیدوارم تو کارت موفق و پیروز باشی
اگر مطلب قشنگ و مفیدی داشتی خوشحال میشم تو تالار دیدو باز دید هم مطالب زیباتو بخونم و ببینم .
فرق نداره سرگرمی و تفریحی میخواد باشه یا ادبیات و هنر و ورزش و حتی آموزشی ، نرم افزار و سخت افزار و بازی ها و هم جای خود داره ، راستی بخش گالری عکس هم هرچی بخوای توش میتونی پیدا کنی برای استراحتم میتونی بیایی تو بخش جیغ و داد ( کل کل )
حالا اگر از ما هم مطلب برداشتی نمیخواد بگی منبع کجاست فقط لینک مارو بذار تو لینک دوستانت ما رم جزئی از دوستات بدون
در کل برات آرزو موفقیت دارم دوست عزیز

استاد بنا چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:00

دیوار خانه‌ات
دیوار خانه‌ات ترک خورده
از سوز این تابستان سرد
سیمان و ماسه خواهم آورد
پیش از آنکه بر سر«مان»
بریزد.
(مطمعن باش)

خب:|

معصومه پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 http://www.nasimesahargah.com

خیلی زیبا بود اما به حال و روز و من بیشتر تناسب داشت.

به حال و روز منم

سریرا پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:00

سلام خانم خانما
شعر ماله خودته؟ در هرصورت اگه کمکی از دست ما بر میاد لطفا دریغ نکنید ممنون می شم بتونم کمکی بکنم

سلام
بله.ممنون از لطف شما

سحربانو شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:42 http://saharbayati.blogfa.com

زهرا بانو خدا رو شکر بنا هم پیدا شد برای ترمیم این دیوار
من چی بگم که کلا دیوار خراب شده رو سرم ؟

دلم برات تنگ شده

خدا نکنه دبواری خراب شه رو سرت سحرم.
منم دلت برات خیلی تنگ شده.

جناب حاج آقای مشکل گشا (رضی الله عنه یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:46

امیدوارم دیوار خانه تان همیشه مستحکم باشد و نریزد.
عید فطر مبارک

نگفتید کدوم حاج آقا؟
عید شما هم مبارک

یه آدم کوچولو یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:08 http://www.inadama.persianblog.ir

سلام زهرای عزیز
این دیوار مدت‌هاست فرو ریخته و ما تنها سنگینی‌اش را بر شانه‌هایمان حس می‌کنیمََ، کاش...
زهرا جان اگر این عید رو قبول داری عیدت مبارک اگه نه ...

سلام
کاش
عید تو هم مبارک
اگه دیروز نبود امروز که هست:)

میم.چه سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 http://30morgh.blogsky.com

دیوار خراب میشه
مرهم میشه نوش داروی بعد مرگ
و ریختن دیوار میشه خاطره
که تو یادش نمی کنی
به نظرم بزار بریزه چخ اهمیتی داره؟

آره راسخ میگی چخ اهمیتی داره واقعا:))))))

روزگار سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:16

راستی یه بارم چیزای خوب خوب بنویس.أه٬ هر وبلاگیو که وا میکنی همه دارن ناله میکنن.عجبا ! ینی این دنیای لعنتی هیچ نقطه روشنی نداره؟؟؟!!!! ای لعنت بر...
فکر بد نکن؛ بر شیطون:)) .

ای لعنت بر...
فکر بد نکن بر همون شیطون:)))

معصومه سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:39 http://www.nasimesahargah.blogfa.com

همیشه از این بخوام غمم رو بنویس یا بگم بیزار بودم
ولی حالا میفهمم اگر نگم دیگر تاب و توانی نمی مونه.مریم راست میگه چه میشه کرد

حالا چرا جمله رو سرخ پوستی نوشتی عزیزم .:)))
این نیز بگذرد...

روزگار چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 http://gonjeshkha.blogsky.com

پس چرا نظر اولیه رو تایید نکردی؟؟:(( خیلی باحال بود؛)

آدم که اسرار خانوادگی رو هر جایی نمیگه دخترم:/

یه شاعر خیلی خیلی خوب پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:40

به اینم میگن شعر؟ پس شعر نخوندی

من که به این نگفتم شعر .عجیبه که شما شعر تلقی کردی !
از شاعرای خیلی خیلی خوب بیشتر از اینا انتظار می ره:)))))

معصومه جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:55 http://www.nasimesahargah.com

خیلی لوسی
از این جا میشه فهمید که من چقدر حالم بد بود

منم کاملا همینو گفتم .
من لوسم:))))))))
من گلم :))))

استاد بنا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12

واه واه چه از خود راضین بعضیا :))))))

والا با این...:)))))

نعمت اللهی شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 http://www.khialekhab.com

سلام
خدا نکنه بریزه.

سلام
آره خدا نکنه

روزگار یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:15 http://gonjeshkha.blogsky.com

ببخشید شما شعر تقی کردین ینی چی؟ویا اصولا تقی کیه؟اصن مگه تقیم شعر میگه؟؛)

آدم که به خودی گل نمی زنه دخترم:/

معصومه یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:40 http://www.nasimesahargah.com

سلام
اگر خدا بخواد از ماه بعد میام باشگاه.
البته باز هم اگر بشه...

البته با شناختی که من ازت دارم و از تنبل خانومی مثل جنابعالی بعید به نظر می رسه:)))))))

معصومه دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:32

کاش میشد آدما همه حرفای دلشون و میتو نستن بگن تا در مورد آدما خیلی راحت اظهار نظر نکنن

من که خیلی راحت اظهار نظر نکردم خیلی جلو خودمو گرفتم تا خیلی حرفا رو نزدم (شانس آوردی دخترم )

:)))))))))))))))))))))))))))))

آن یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30

دوس داشتم راجع به برنامه بنویسی :((

نه خودت چی فکر می کنی:)))

آن دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15

فکرای احمقانه توی کله‌ام «دازم» :))))))

چه فکزای احمقانه ای تو سزت دازی؟ :/

آن دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:34

حالا میگم بهت:)(:

:)

معصومه سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:03

چقدر مشکوک میزنی!!!!

خودت مشکوک می زنی:/

معصومه پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:38

یه فکری به حال دیوارت بکن

فکر می کنم

معصومه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:27

سلام
به وبم حتما سری بزن نظر بده

سلام
چشم

معصومه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:18

چقدر من پشت خط بودم!!

پشت کدوم خط آیا؟

آن یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26

ما پست جدید می‌خواهیم زود باش تنبل خانوم :))((:

رخصت دهید سرمان شلوغ است:))

معصومه یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:38

پشت خط وبت

:)

ن.ن سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 http://akharindidar.blogfa.com/

زهرا خانمی کجایی؟؟؟

همین‌جام نسرین خانوم جان.فقط نمی تونم از سیستمم هیچ بلاگفایی رو باز کنم .ممنون که سر زدی:)

معصومه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:38

سلام
چطوری؟معلومه کجائی؟یهو نیستی

اون دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:13

من یه خونه ی نو بدون ت۱۳رک برات سراغ دارم رخصت بدی نیشونت میدم؛)

اون یعنی کدوم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:22

سلام
خوششششششششششششش به سعادت تو فاطمه..
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلیی التماس دعا.فاطمه گفت دعات میکنم عرفه اون جا باشی .این دعاش به دلم نشست.خدا کنه بر اورده بشه.بهش خیلی سلام برسون و بگو خیلی ماهی.

ها؟!فاطمه؟عرفات؟به کی؟
به هر حال واسه منم بگو دعا کنه.

آن سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:01

بعضیا عجب نونی به بعضیا قرض دادن روز تولد بعضیا :))))))))))

نون قرض دادن که خوبه:)))

آن چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:07

اگه خوبه پس چرا تو قرض نمی‌دی؟:))))))))))(((((((((((:

آخه اونا نون دارن قرض میدن من که ندارم :/

آن شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:13

زیارت قبول :))((: قبول زیارت

تشکر :))((:تشکر

معصومه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:28

سلاااااااااااااااااااااااام
زیارتت قبول عزیزم
خوش گذشت؟
هر دفعه که اس ام اس میدادم اینقدر تشکر میکردی که تو معذوریات قرارم میدادی کچل...

سلام .ممنونم
اگه زحمت تو نبود بلیط گیرم نمیومد.بازم ممنون:))ان شاءالله قسمت خودت ...
سه نقطه جواب کچل بود:))((:خودت می دونی چیه.

آن شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:31

نبینما کسی بهت بگه کچل :((((

خب بگه من که کچل نیستم:))((:

معصومه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:02

واااااااااااااااااااااااااااااای چه با غیرت!!!باید به این دوستمون بگم تا قبل اینکه همه شماها باشید ما با هم بودیم.و من ارادت زیادی بهت دارم پس....

:)))))

آن یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:37

به معصومه خانم:
به زود اومدن نیست که! به دوست داشتنه:))

قرار نیست اینجا پیغوم ،پسغوم ردو بدل بشه ها :/

آن دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:21

من تعجب می‌کنم!!!! چرا بعضی از نظرها تایید نمی‌شه؟
اینجا هم تیغ سانسور مگر می‌برد؟

نظری نبوده که ساسنسور شده باشه.
احتمالا مشکل از یوزره جناب آن.

معصومه دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:37

دلم میخواد بریم کوه

میریم

دوست دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:26

چرا شب مهتابی دیگر حضور ندارد؟؟؟

بگو کدوم دوست تا بگم

دوست سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:41

خب نگو اما من یه دوست وبلاگیم

آخه من که ندیده و نشناخته نمی تونم اطلاعات خانوادگیمون رو تو یه وبلاگ که همه میبینن بگم دوست عزیز وبلاگی من:))

دوست چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:27

بد نیست یه چیز جدیدم بذاریا! آخریش شهریور بوده. واه واه

چشم

آن چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:43

ساسنسور؟
یعنی چی اونوقت؟

ها؟

معصومه دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:23

سلام
تو کجائی تا شوم من چاکرت؟

من مریضم:(

معصومه سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:02

سلا
میبینم که بهتر شدی و اومدی سر کار
از دیشبی که باهات حرف زدم بهتر هستی؟

علیک سلا
بهترم اما ...

آن چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:22

می‌تونی و من می‌دونم که می‌تونی

:!

آن سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:08

سلام
دلم طاقت نداره هر روز صفحه‌ی تو رو باز کنم ببینم چیزی تازه ننوشتی. دختر باید نو شد باید بهاری شد باید تازه کرد.
ازت انتظار دارم. منتظرمون نزار و جانمان را شیرین کن با مطلب جدیدت.

سلام.
می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد