اینه!!!!

اینجا تصرف شد.

همون طور که مولا علی(ع) تونستن در خیبر رو بازکنن من هم در حضور صاحب وبلاگ اینجا رو باز کردم...

(البته من کی باشم که کاری شبیه مولا انجام بدم. استغفر الله!)

منتظر اتفاقات جدید باشید!

رضا ظریفی

نظرات 5 + ارسال نظر
میم.چه دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:16 http://30morgh.blogsky.com

آخه انتظار داری مردم بفهمن منظورت چییه

رضا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:33

این منم که این وبلاگ رو بعد از ۳ماه و ۳ روز به روز کردم. حالا یعنی بازم دیگران منظورم رو متوجه نمی‌شن؟

اما من فکر می کنم این کار شما بیشتر شبیه اشغال فلسطین به دست صهیونیست هاست.:-)

[ بدون نام ] یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:03

دستتان درد نکند ای وبلاگ به روز کننده
پ

رضا سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:02

زنده باد من.
اونا هم اینقدر به روز نکردن تا اشغال شدن.
حالا ببینید اون اسرائیل نامرد رو. خیلی زیباست. می‌گویند.

مهم نیست چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:41

این رضا عجب آدم سمجیه فکر کنم از این بچه شهرستانی هایی باشه که همیشه آویزونن آقا شما فکر کنم دیگه بزرگ شدین.
البته میبخشین
ستاره زمینی موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد